A szörnyről és emberről:
- E fejezet nyitó videóját követve, a bargesztek megtámadnak a fogadó védőfalán kívül egy nőt és egy kisfiút. A fiúnak sikerül bejutnia a falon belülre, míg a nő elesik és meghal. Ahogy vége ennek a videónak, visszatérünk játékmódba és el kell bánnunk a bargesztekkel, amik megtámadták a párost a videóban.
- Miután megöltük őket, elkezdünk beszélgetni egy bizonyos Shanival, aki állítólag egy régi barát. Megtudjuk tőle, hogy a Szalamandra van itt, majd azt javasolja, hogy beszéljünk a Tiszteletessel, ha többet akarunk tudni róluk.
- A Tiszteletest nappal a kápolna előtt, éjszaka a házában fogod találni. Ő addig nem beszél a Szalamandráról, míg be nem bizonyítod, hogy a Bestiát megölted, és hogy segítettél a 3 kijelölt embernek: Odo-nak, Mikul-nak, és Haren-nek. Ezen kívül kapsz még 5 Szent Lángot, és az Örök Tűz pecsétjét, hogy mikor találkozol a 3 emberrel bebizonyíthasd, hogy a Tiszteletes küldött. Ennek a küldetésnek a folytatása az 5 Szent Láng lerakásával és következményeivel foglalkozik.....
- Ha a térképre kattintasz megtalálod bejelölve az 5 oltárt. Este menj végig ezeken és rakj szépen minden egyes oltárba egy-egy Szent Lángot. Miután beraktadd, vagy elég ha a közelében vagy az oltárnak, néhány pillanat múlva megjelenik néhány Bargeszt. Ezeket persze könnyűszerrel levághatod. Ha mindegyiket elhelyezted, kiderül, hogy egyáltalán nem űzte el a Bargeszteket.
- Beszélj újra a Tiszteletessel, és megkapod a 100 orened. Meg fog kérni téged, hogy találd meg a Bestia teremtőjét, és az egyetlen gyanúsítottat ez ügyben, a boszorkányt, Abigail-t.
- Kérdezd meg Abigail-t mit tud a Bestiáról, de ő azt mondja, hogy Alvin, a kisfiú a nyitja mindennek. Kérni fog tőled 5 mirtusz szirmot, hogy eltudjon készíteni Alvinnak egy bájitalt. ( Ahoz, hogy tudjál Mirtusz szirmot szedni, meg kell legyen neked a Herbalizmus képesség, amit az Inteligencia résznél fogsz megtalálni a második fokon. )
- Gyűjtsd össze az 5 Mirtusz szirmot a szabadban keresgélve, vagy megveheted a Vizimai Gyógynövényárustól, akit a fogadó körüli területen fogod megtalálni. Vidd el Abigail-nek a Mirtusz szirmokat, aki azt kéri, hogy keress más elfoglaltságot, míg elkészíti a főzetet.
- Menj ki tőle, majd menj vissza. Abigail odaadja a főzetet Alvinnak, aki abban a pillanatban kísérteties hangon elmondja, miért jelent meg a Bestia. Abigail odaadja ezután neked Berengar feljegyzéseit a Bestiáról, és a Pokolkutya főzet formuláját.
- Elmondod a Tiszteletesnek, hogy mit tudtál meg, és megkapod a 200 oren jutalmadat.
Eltemetett emlékek:
- Mikul-t a térkép észak-nyugati részén találod meg a Kereskedők kapuja előtt. Mutasd fel az Örök Tűz pecsétjét bizalomképp, majd megtudod az ő problémáját.
- Menj el a Külváros kriptájába, igyál meg egy Macskát ha tudod, hogy kell elkészíteni és van is nálad, majd gyilkold végig a kriptát. Akkor tudod meg, hogy mindenkit megöltél, mikor a küldetés újjabb szakasza jelenik meg a képernyő alján, és az azt kéri, hogy menj vissza Mikulhoz. Mivel a Kriptát nem lehet teljesen feltérképezni, így kevesebb helyen kell végigmenned, ahol útközben megtalálhatod az Elemek körét, amivel megtanulhatod az Igni jelet.
- Menj vissza Mikul-hoz, ahol épp egy jelenet zajlik, miként egy alkimista, Kalkstein be akar jutni a város falain belülre. E dráma közepén hirtelen megjelenik egy kis Szalamandra csapat, akiket persze meg kell ölnöd. Ha te úgy döntöttél, hogy Vesemirnek segítesz a Prológusban akkor két Szalamandra inas helyett két páncélkutya jelenik meg.
- A csata után beszélj Mikullal, hogy elvégezted a küldetést amit rád bízott, és megkapod a jutalmad. Mostantól Mikult a Malom előtti kapunál fogod megtalálni, mivel közben áthelyezték őt oda.
Titkos Kert:
- Odo-t a Külváros alján, a Fogadó mellett elhaladva, egy külön út végén találod. Szükséged lesz piára és az Örök Tűz pecsétjére, hogy beszélni tudj vele.
- Tudasd Odo-val, hogy a Tiszteletes küldött, válaszul elmondja neked az ő problémáját. Hogy tárgyalni tudj vele a jutalomról, innod kell.
- Miután megállapodtatok, addigra már csontrészeg vagy, és így küld ki téged az éjszaka közepén a kertbe. A kert két végében találni fogsz két szúrbozótot. Használd a kardod gyors módban, és használj minnél több Igni jelet, persze ha előnyben részesítetted Mikul küldetését, amiben megtalálhatod a Jelet a kriptában.
- Mikor mindkettőt megölted, menj vissza Odo-hoz, és követeld a jutalmat.
Idegenek az éjszakában:
- Mint a többi tagnál, Harennek is mutasd fel az Örök Tűz pecsétjét, akit a Falu központjánál lévő folyópartnál találsz saját kis házikójában. ( A térkép segít ) Az ő problémája: fojtólidércek.
- Meditálj addig, míg sötétség nem borul a Külvárosra, majd lépj ki a házból, és a ház két oldalán levő parton ébreszd fel az összes fojtólidércet a vízhez közelítve, majd mint mindig, gyilkolássz egy kicsit. Vagyis mindet öld meg :D
- Ha megvannak, egy Elf fog megjelenni, és követeli az árukat. El kell döntened, hagyod, hogy a Scoia'tael elvigye az árukat, vagy sem. Ha nem, meg kell harcolnod vele. Mindegy, hogy döntesz, az nagyban változtat a játék további részében.
- Tájékoztasd Haren Brogg-ot a történtekről, majd gyűjtsd be a jutalmat.
A Szalamandra nyomai:
- Miután elmondtad a Tiszteletesnek mitől jött elő a Bestia, és segítettél mind a 3 embernek, el fogja mondani a Szalamandra búvóhelyét. Mielőtt még beszélnél a Tiszteletessel, végezz el minden mellékküldetést és egyéb dolgot a Külvárosban, ( pl. egy kis növénygyüjtögetés, hidd el jól fog jönni, bargesztkoponya maradjon nálad, minimum 1 db, ez saját tapasztalat! ) mert onnantól nincs visszaút.
- Lépj be a Fogadóba, ahol épp Shanit zaklatják a gengszterek. Öld meg őket, majd vedd el a kulcsot a "drága" fogadós teteméből. A térképen megtalálod most, hol van a Szalamandra igazi búvóhelye. Szépen csöndesítsd el örökre a két őrt, majd mielőtt belépnél, saját tapasztalat híján (!) igyál egy Fecskét., ha erősebb szinten játszol, mint a leggyengébb.
- Foszd meg a bentlévőket az életüktől, hogy lemehess a csapóajtón át. Felismerjük az árukat, amik éppenségel Haren-é.
- Kattints újra a csapóajtóra, majd ereszkedj le a barlangba. Meglátod a Szalamandrát, ahogy épp gyerekeket tartanak fogságban. A Szalamandra főnök elmondja neked, hogy az ellopott Witcher Titkokat bevitték Vizima falain belülre. Miután elküldted őket a másvilágra, Alvin beszélni fog veled.
- Tisztísd meg az utat a barlang másik részére, az Aard jel segítségével. A következő barlangrészen Abigail-lel fogsz találkozni, aki a dühödt parasztok elől menekült. Úgy tűnik, mindent az ő nyakába varrtak. Ő testi örömöt ajánl fel neked, ha azt mondod neki, ő mellé állsz.
- Miután a dolog véget ért, lépj a barlangból a lázadó parasztok elé. Itt választanod kell: megvéded Abigail-t vádjaiktól vagy átadod nekik, hadd égjen a mágján.
- Ezután a várva várt csata következik főhősünk és a Bestia között. Ha Abigail-t megmentetted, akkor segíteni fog neked időközönkénti gyógyítással. Ha hagytad őt a búsba, akkor néhány paraszt próbál segíteni neked. Egyéb segítségek, pl. a Fecske segíthet neked. Ha a Bestia piros telt "körvonala" üressé csökken, az azt jelenti élete végét vette.
- A "nagy" csata után a Tiszteletes beszélni óhajt veled, még mindig Abigail átadásáról. Ha Abigail-t átadod, kapsz egy Belépési Engedélyt, hogy belépj Vizimába, de ha Abigail-nek segítesz, akkor rádtámadnak a parasztok, és a Tiszteletes teteméből tudod kivenni az Engedélyt.
- Abigail megköszönni, majd elmenekül. Kapd fel Shani-t a fogadóban, majd indulás a Malom előtti kapuhoz, Mikulhoz. Az a rohadék meg rátesz egy lapáttal, hogy fogja magát és felad a városi őröknek. Ezután pedig bye-bye I. Fejezet. :-)
|