Witcher mindörökké
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Menü

 

Fo - Vk - Rk - Ín

Nyitás:
 2010.05.16.
Szerkesztő:
Ríviai Sora
Téma:
The Witcher

Layouts

 
The Witcher

 

Végigjátszások:

Prológus

1. fejezet
2. fejezet
3. fejezet
4. fejezet
5. fejezet
Epilógus


Páncélok
Minden más

Szörnyek
Térképek
Fegyverek
Nők

Image Hosted by ImageShack.us

 
Társoldalak

Buttonom:

Image Hosted by ImageShack.us

Társoldalak:
 

Image Hosted by ImageShack.us 

 

 
Witcher Fanatikusok
Indulás: 2010-05-16
 
I. Főküldetések

      A szörnyről és emberről:

  • E fejezet nyitó videóját követve, a bargesztek megtámadnak a fogadó védőfalán kívül egy nőt és egy kisfiút. A fiúnak sikerül bejutnia a falon belülre, míg a nő elesik és meghal. Ahogy vége ennek a videónak, visszatérünk játékmódba és el kell bánnunk a bargesztekkel, amik megtámadták a párost a videóban.
  • Miután megöltük őket, elkezdünk beszélgetni egy bizonyos Shanival, aki állítólag egy régi barát. Megtudjuk tőle, hogy a Szalamandra van itt, majd azt javasolja, hogy beszéljünk a Tiszteletessel, ha többet akarunk tudni róluk.
  • A Tiszteletest nappal a kápolna előtt, éjszaka a házában fogod találni. Ő addig nem beszél a Szalamandráról, míg be nem bizonyítod, hogy a Bestiát megölted, és hogy segítettél a 3 kijelölt embernek: Odo-nak, Mikul-nak, és Haren-nek. Ezen kívül kapsz még 5 Szent Lángot, és az Örök Tűz pecsétjét, hogy mikor találkozol a 3 emberrel bebizonyíthasd, hogy a Tiszteletes küldött. Ennek a küldetésnek a folytatása az 5 Szent Láng lerakásával és következményeivel foglalkozik.....
  • Ha a térképre kattintasz megtalálod bejelölve az 5 oltárt. Este menj végig ezeken és rakj szépen minden egyes oltárba egy-egy Szent Lángot. Miután beraktadd, vagy elég ha a közelében vagy az oltárnak, néhány pillanat múlva megjelenik néhány Bargeszt. Ezeket persze könnyűszerrel levághatod. Ha mindegyiket elhelyezted, kiderül, hogy egyáltalán nem űzte el a Bargeszteket.
  • Beszélj újra a Tiszteletessel, és megkapod a 100 orened. Meg fog kérni téged, hogy találd meg a Bestia teremtőjét, és az egyetlen gyanúsítottat ez ügyben, a boszorkányt, Abigail-t.
  • Kérdezd meg Abigail-t mit tud a Bestiáról, de ő azt mondja, hogy Alvin, a kisfiú a nyitja mindennek. Kérni fog tőled 5 mirtusz szirmot, hogy eltudjon készíteni Alvinnak egy bájitalt. ( Ahoz, hogy tudjál Mirtusz szirmot szedni, meg kell legyen neked a  Herbalizmus képesség, amit az Inteligencia résznél fogsz megtalálni a második fokon. )
  • Gyűjtsd össze az  5 Mirtusz szirmot a szabadban  keresgélve, vagy megveheted a Vizimai Gyógynövényárustól, akit a fogadó körüli területen fogod megtalálni. Vidd el Abigail-nek a Mirtusz szirmokat, aki azt kéri, hogy keress más elfoglaltságot, míg elkészíti a főzetet.
  • Menj ki tőle, majd menj vissza. Abigail odaadja a főzetet Alvinnak, aki abban a pillanatban kísérteties hangon elmondja, miért jelent meg a Bestia. Abigail odaadja ezután neked Berengar feljegyzéseit a Bestiáról, és a Pokolkutya főzet formuláját.
  • Elmondod a Tiszteletesnek, hogy mit tudtál meg, és megkapod a 200 oren jutalmadat.

      Eltemetett emlékek:

  • Mikul-t a térkép észak-nyugati részén találod meg a Kereskedők kapuja előtt. Mutasd fel az Örök Tűz pecsétjét bizalomképp, majd megtudod az ő problémáját.
  • Menj el a Külváros kriptájába, igyál meg egy Macskát ha tudod, hogy kell elkészíteni és van is nálad, majd gyilkold végig a kriptát. Akkor tudod meg, hogy mindenkit megöltél, mikor a küldetés újjabb szakasza jelenik meg a képernyő alján, és az azt kéri, hogy menj vissza Mikulhoz. Mivel a Kriptát nem lehet teljesen feltérképezni, így kevesebb helyen kell végigmenned, ahol útközben megtalálhatod az Elemek körét, amivel megtanulhatod az Igni jelet. 
  • Menj vissza Mikul-hoz, ahol épp egy jelenet zajlik, miként egy alkimista, Kalkstein be akar jutni a város falain belülre. E dráma közepén hirtelen megjelenik egy kis Szalamandra csapat, akiket persze meg kell ölnöd. Ha te úgy döntöttél, hogy Vesemirnek segítesz a Prológusban akkor két Szalamandra inas helyett két páncélkutya jelenik meg.
  • A csata után beszélj Mikullal, hogy elvégezted a küldetést amit rád bízott, és megkapod a  jutalmad. Mostantól Mikult a Malom előtti kapunál fogod megtalálni, mivel közben áthelyezték őt oda.   

      Titkos Kert:

  • Odo-t a Külváros alján, a Fogadó mellett elhaladva, egy külön út végén találod. Szükséged lesz piára és az Örök Tűz pecsétjére, hogy beszélni tudj vele.
  • Tudasd Odo-val, hogy a Tiszteletes küldött, válaszul elmondja neked az ő problémáját. Hogy tárgyalni tudj vele a jutalomról, innod kell. 
  • Miután megállapodtatok, addigra már csontrészeg vagy, és így küld ki téged az éjszaka közepén a kertbe. A kert két végében találni fogsz két szúrbozótot. Használd a kardod gyors módban, és használj minnél több Igni jelet, persze ha előnyben részesítetted Mikul küldetését, amiben megtalálhatod a Jelet a kriptában. 
  • Mikor mindkettőt megölted, menj vissza Odo-hoz, és követeld a jutalmat.

      Idegenek az éjszakában: 

  • Mint a többi tagnál, Harennek is mutasd fel az Örök Tűz pecsétjét, akit a Falu központjánál lévő folyópartnál találsz saját kis házikójában. ( A térkép segít ) Az ő problémája: fojtólidércek.
  • Meditálj addig, míg sötétség nem borul a Külvárosra, majd lépj ki a házból, és a ház két oldalán levő parton ébreszd fel az összes fojtólidércet a vízhez közelítve, majd mint mindig, gyilkolássz egy kicsit. Vagyis mindet öld meg :D
  • Ha megvannak, egy Elf fog megjelenni, és követeli az árukat. El kell döntened, hagyod, hogy a Scoia'tael elvigye az árukat, vagy sem. Ha nem, meg kell harcolnod vele. Mindegy, hogy döntesz, az nagyban változtat a játék további részében. 
  • Tájékoztasd Haren Brogg-ot a történtekről, majd gyűjtsd be a jutalmat.

      A Szalamandra nyomai:

  • Miután elmondtad a Tiszteletesnek mitől jött elő a Bestia, és segítettél mind a 3 embernek, el fogja mondani a Szalamandra búvóhelyét. Mielőtt még beszélnél a Tiszteletessel, végezz el minden mellékküldetést és egyéb dolgot a Külvárosban, ( pl. egy kis növénygyüjtögetés, hidd el jól fog jönni, bargesztkoponya maradjon nálad, minimum 1 db, ez saját tapasztalat! ) mert onnantól nincs visszaút.
  • Lépj be a Fogadóba, ahol épp Shanit zaklatják a gengszterek. Öld meg őket, majd vedd el a kulcsot a "drága" fogadós teteméből. A térképen megtalálod most, hol van a Szalamandra igazi búvóhelye. Szépen csöndesítsd el örökre a két őrt, majd mielőtt belépnél, saját tapasztalat híján (!) igyál egy Fecskét., ha erősebb szinten játszol, mint a leggyengébb. 
  • Foszd meg a bentlévőket az életüktől, hogy lemehess a csapóajtón át. Felismerjük az árukat, amik éppenségel Haren-é.
  • Kattints újra a csapóajtóra, majd ereszkedj le a barlangba. Meglátod a Szalamandrát, ahogy épp gyerekeket tartanak fogságban. A Szalamandra főnök elmondja neked, hogy az ellopott Witcher Titkokat bevitték Vizima falain belülre. Miután elküldted őket a másvilágra, Alvin beszélni fog veled.
  • Tisztísd meg az utat a barlang másik részére, az Aard jel segítségével. A következő barlangrészen Abigail-lel fogsz találkozni, aki a dühödt parasztok elől menekült. Úgy tűnik, mindent az ő nyakába varrtak. Ő testi örömöt ajánl fel neked, ha azt mondod neki, ő mellé állsz.
  • Miután a dolog véget ért, lépj a barlangból a lázadó parasztok elé. Itt választanod kell: megvéded Abigail-t vádjaiktól vagy átadod nekik, hadd égjen a mágján.
  • Ezután a várva várt csata következik főhősünk és a Bestia között. Ha Abigail-t megmentetted, akkor segíteni fog neked időközönkénti gyógyítással. Ha hagytad őt a búsba, akkor néhány paraszt próbál segíteni neked. Egyéb segítségek, pl. a Fecske segíthet neked. Ha a Bestia piros telt "körvonala" üressé csökken, az azt jelenti élete végét vette. 
  • A "nagy" csata után a Tiszteletes beszélni óhajt veled, még mindig Abigail átadásáról. Ha Abigail-t átadod, kapsz egy Belépési Engedélyt, hogy belépj Vizimába, de ha Abigail-nek segítesz, akkor rádtámadnak a parasztok, és a Tiszteletes teteméből tudod kivenni az Engedélyt.
  • Abigail megköszönni, majd elmenekül. Kapd fel Shani-t a fogadóban, majd indulás a Malom előtti kapuhoz, Mikulhoz. Az a rohadék meg rátesz egy lapáttal, hogy fogja magát és felad a városi őröknek. Ezután pedig bye-bye I. Fejezet. :-)
 

A PlayStation 3 átmeneti fiaskója után a PlayStation 4 ismét sikersztori volt. Ha kíváncsi vagy a történetére, katt ide!    *****    A Bakuten!! az egyik leginkább alulértékelt sportanime. Egyedi, mégis csodálatos alkotásról van szó. Itt olvashatsz róla    *****    A PlayStation 3-ra jelentõsen felborultak az erõviszonyok a konzolpiacon. Ha érdekel a PS3 története, akkor kattints ide    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran! Mese, mese, meskete - ha nem hiszed, nézz bele!    *****    Az Anya, ha mûvész - Beszélgetés Hernádi Judittal és lányával, Tarján Zsófival - 2025.05.08-án 18:00 -Corinthia Budapest    *****    ✨ Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott – ismerd meg a „Megóvlak” címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG